maandag 21 februari 2011

Stagedagboek 2: Ik (vervolg)

Hey!!! Ik heb vandaag tijd gehad om foto's te trekken. Ik heb mijn tekst de vorige keer al geschreven dus ik ga nu gewoon in 1 zin uitleggen wat we op deze bepaalde foto's doen.

--> 1) Op deze foto zie je de stockage. Hier plaatsen we al onze droge voedingsmiddelen.

            2) Hier maken we onze groenten
                schoon. (de koude keuken) <--




--> 3) Dit zijn onze werktafels. Hier versnijden we onze groenten of verwerken we andere voedingsmiddelen.





4) Dit is het grote fornuis, de frituur ketels en de grote gril. Hier bereiden we onze gerechten. (warme keuken)                          <--                                                     



--> 5) Dit is de toonbank. Hier dienen we het eten op.







6) En als laatste doen we de afwas.                                   
                                                                                         <--

Dit was het dan!! =)

3 opmerkingen: