zondag 27 februari 2011

Stagedagboek 3: Spijtig

Mijn twee weken stage zijn voorbij. Ik vond het twee geweldige weken om nooit te vergeten behalve dat ik die stage opdrachten die op je blog moesten een hel vond!! Ik vond het eerlijk gezegd in het begin van mijn stage een hel. Ik wou dat de stage zo snel mogelijk gedaan was maar op het einde vond ik het heel spijtig dat ik weg ging. Ik had juist een band met die kinderen (18-19j). Die kwamen met hun problemen naar mij, die vertelde over hun familie, waarom ze op woudlucht zitten,... Een meisje was dus echt aan het wenen omdat ik weg ging. Ze beschouwde me als een nieuwe vriendin dus was het voor haar moeilijk dat ik weg ging. Ik ga wel niet in een grootkeuken werken als job, ik vond het wel leuk voor die 2 weken maar als job? Nee bedank, het zou saai beginnen te worden denk ik, ook al gebeurde daar altijd wel iets spannends/leuk in die keuken.Ik ga wel kleuterleidster worden omdat ik het wel leuk vond om die klasjes zo te zien van die kinderen. Met knutsel grief, tekeningen aan de muur, heel gezellig allemaal. Of ik heb wel zin om ortho te doen maar daar ben ik nog niet zeker van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten