zondag 20 februari 2011

Stagedagboek 2: IK

Ik werk in de grootkeuken van het schooltje Woudlucht. In deze grootkeuken is er een warme keuken en een koude keuken. In de koude keuken haal ik al de groenten en de andere voedingsmiddelen uit de stokage, ik maak daar de groenten ook schoon en de koelcel staat daar ook. In de warme keuken bereid ik gerechten. Ik heb al verschillende menu's klaar gemaakt bv: frietjes met stoofvlees en als dessert roomhorentjes. Ik werk samen met verschillende klassen. In de grootkeuken werken is voor hun een studievak. Ze hebben twee leerkrachten: juf Gitte en meester Kim. Na het koken poetsen we samen de hele grootkeuken. Ik zit dus precies in een klas. In het begin voelde ik me wel eenzaam maar als je die groep beter begint te kennen, valt het allemaal best mee. Het is altijd druk in de keuken dus, had ik nog geen tijd om een foto te trekken. Ik zal het deze week proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten